Regulamin
Regulamin sklepu internetowego www.kursyonline.wymownia.pl prowadzonego przez Wymownia Barbara Celińska, NIP 7772554417.
SPIS TREŚCI
- Definicje
- Postanowienia ogólne
- Techniczne warunki korzystania ze sklepu
- Składanie i realizacja zamówień
- Ceny i sposoby płatności
- Reklamacja i odstąpienie od umowy
- Dane osobowe i pliki cookies
- Postanowienia końcowe
- DEFINICJE
Sprzedawca – Wymownia Barbara Celińska, NIP 777 255 44 17, REGON 300899379, ul. Sportowa 3/16, 63-000 Środa Wielkopolska. Sprzedawca do kontaktu posługuje się adresem mailowym wymownia@gmail.com oraz adresem pocztowym identycznym z miejscem prowadzenia działalności gospodarczej.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu.
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)
Sklep – należąca do Sprzedawcy, znajdująca się pod adresem www.kursyonline.wymownia.pl, platforma poprzez którą Klient może dokonać zakupu Towaru lub Usługi.
Towar – będące przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Publikacje elektroniczne oraz kursy online.
Usługa – będące przedmiotem sprzedaży za pośrednictwem Sklepu konsultacje.
Publikacja elektroniczna – publikacja będąca przedmiotem sprzedaży Sklepu, utrwalona w dowolnej formie (np. plik PDF, AVI, MP3).
Kurs online – oferowane przez Sprzedawcę szkolenie utrwalone w postaci pliku pdf lub filmu dostępnego poprzez platformę dostępną w Sklepie.
Konto Klienta – dostępne po zarejestrowaniu się na stronie Sklepu miejsce, z którego Klient może dokonać zakupu Towaru lub Usługi lub oglądać Kurs online, który zakupił.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.)
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep dostępny jest pod adresem www.kursyonline.wymownia.pl i prowadzony jest przez Sprzedawcę.
- Regulamin określa zasady dokonywania przez Klienta zakupu Towarów i Usług poprzez Sklep. W szczególności dotyczy technicznych warunków dokonywania zakupów, składania i realizacji zamówień, dokonywania płatności, procedury reklamacyjnej i odstąpienia od umowy.
- Warunkiem dokonania zakupów w Sklepie jest zaakceptowanie regulaminu przez Klienta. Klient akceptuje regulamin podczas wypełniania formularza zamówienia. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Informacje o Towarach lub Usługach znajdujące się na stronie internetowej Sklepu (ich opisy, parametry techniczne oraz ceny) nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie prezentacją oferty Sprzedawcy i zaproszeniem do zakupu w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- TECHNICZNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
- Dokonanie zakupu Towaru lub Usługi za pośrednictwem Sklepu możliwe jest po spełnieniu po stronie Klienta następujących wymagań technicznych:
- Korzystanie urządzenia zapewniającego dostęp do sieci Internet z minimalną prędkością 512 kb/s.
- Wyposażenie urządzenia, o którym mowa w punkcie 1.1 w: sprawny system operacyjny (np. Windows) i zaktualizowaną przeglądarkę internetową (np. Chrome 30+, Firefox 27+, Internet Explorer 11+, Microsoft Edge, Safari 9+); w przypadku telefonów komórkowych i tabletów wymagany jest sprawny system operacyjny Android 5.0+ lub iOS 9.3.5+.
- Korzystanie z aktywnej skrzynki email.
- Dla Towaru w formie ebooka – program obsługujący format pliku PDF.
- SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- W celu złożenia zamówienia Klient musi utworzyć konto w Sklepie i być zalogowanym.
- By zakupić Towar lub Usługę, Klient kolejno:
- Wybiera Towar lub usługę oraz ich ilość.
- Podaje swoje dane: imię, nazwisko, adres mailowy oraz – w przypadku chęci uzyskania faktury – dane niezbędne do wystawienia faktury.
- Potwierdza znajomość i akceptuje treść Regulaminu, Polityki Prywatności oraz wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
- Oznajmia, iż wyraża zgodę na realizację zamówienia przez Sklep oraz iż jest świadom, że po uzyskaniu dostępu do Produktów cyfrowych nie będzie miał możliwości dokonania zwrotu.
- Potwierdza wolę dokonania zakupu z koniecznością zapłaty poprzez kliknięcie przycisku o treści „potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Dokonuje zapłaty przelewem na konto bankowe lub poprzez system płatności online.
- Do zawarcia umowy sprzedaży Towaru lub umowy o świadczenie Usługi dochodzi z chwilą naciśnięcia przez Klienta przycisku o treści „potwierdzam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Umowa sprzedaży treścią odpowiada niniejszemu Regulaminowi.
- Klient zobowiązany jest nie udostępniać swojego hasła do Konta osobom trzecim.
- Realizacja zamówień (dostęp do Towaru lub realizacja Usługi) odbywa się nie wcześniej, niż po zaksięgowaniu płatności dokonanej przez Klienta.
- Realizacja zamówień w postaci dostępu do Towaru (kursu online) odbywa się najpóźniej po trzech dniach od zaksięgowania płatności dokonanej przez Klienta.
- Realizacja zamówień w postaci Usługi rozpoczyna się po wcześniejszym uzgodnieniu terminu ze Sprzedającym. Klient uzgadnia termin, kontaktując się ze Sprzedającym poprzez email wymownia@gmail.com.
- Sprzedawca dokłada wszelkich starań mających na celu jak najszybsze udostępnienie Towaru w postaci kursu online lub rozpoczęcia zamówionej Usługi.
- CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Ceny widniejące w Sklepie są cenami brutto.
- Sklep umożliwia dokonywanie płatności poprzez system płatności Przelewy 24 ( DialCom24 Sp. z o.o., 60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS 0000306513).
- Zakup Towaru lub Usługi mających postać cyfrową nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów związanych z ich dostarczeniem.
- REKLAMACJA I ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Reklamacje mogą być składane pisemnie lub elektronicznie.
- Reklamacje należy kierować na adres mailowy wymownia@gmail.com, którego właścicielem jest Sprzedawca lub pisemnie na adres: Wymownia Barbara Celińska, ul. Sportowa 3/16, 63-000 Środa Wielkopolska.
- Składając reklamację należy podać imię, nazwisko, adres mailowy, przedmiot reklamacji, datę dokonania zakupu oraz szczegółowy opis przyczyn reklamacji.
- Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia odebrania Towaru, lub w przypadku nabycia Usługi – w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, poprzez wysłanie na piśmie stosownego oświadczenia na adres siedziby Sprzedawcy, tj.: Wymownia Barbara Celińska, ul. Sportowa 3/16, 63-000 Środa Wlkp. lub za pomocą adresu e-mail wymownia@gmail.com.
- Klient ma prawo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
- Klient odstępujący od Umowy Sprzedaży jest zobowiązany do przekazania Sprzedawcy danych niezbędnych do dokonania zwrotu należności (imię, nazwisko, adres, numer konta bankowego).
- Sprzedawca niezwłocznie przesyła Klientowi będącemu konsumentem potwierdzenie odebrania odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku umów, o których mowa w art. 16 ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów i art. 38 Ustawy, a w szczególności do umów:
- o świadczenie usługi, jeśli Sprzedawca wykonał Usługę w pełni i za zgodą Klienta.
- o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeśli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstąpienia od umowy.
- Konsument ma możliwość korzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy wojewódzkich inspektorach, o których mowa w art. 37 z 15.12.2000 roku o Inspekcji Handlowej, występując z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy. Regulamin sądu polubownego określa Rozporządzenie Ministerstwa Sprawiedliwości z 25 września 2001 roku w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych sądów konsumenckich. Informacje o sądach konsumenckich oraz ich wykaz są dostępne na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uokik.gov.pl. Postępowanie przed sądem konsumenckim jest dla konsumenta i Sprzedawcy dobrowolne.
- Konsument ma możliwość i dobrowolność bezpłatnego rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution): http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Bezpłatną poradą prawną służą konsumentom miejscy i powiatowi rzecznicy konsumentów.
- Konsument może dobrowolnie zwrócić się do organizacji konsumenckiej, na przykład do Federacji Konsumentów posiadającej stronę internetową federacja-konsumentow.org.pl.
- DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
- Informacje dotyczące pozyskiwania i przechowywania danych osobowych oraz dotyczące plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie.
- Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna na stronie internetowej Sprzedawcy wraz z podaniem dnia, od którego obowiązują.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Regulamin obowiązuje od dnia 20.08.2018 r.